بانک مقالات ضدشیطان پرستی ، ضد فراماسونری ،ضد اومانیسم وضد صهیونیسم anti666
اندكی صبر ظهور نزدیك است...

بزرگ مردتاریخ

جستجو
لوگو دوستان

 پایگاه مقاومت بسیج نصر
جعبه حدیث

موضوع: نمادهای ماسونی -فساداخلاقی -اسلام ستیزی -

در اینجا به آثار مخرب باربی و دوست پسر موطلایی او بر روی کودکان و حتی بزرگسالان بحث میکنیم

حتما با مطالعه این مطالب خود را از اسارت نجات دهید!


مطالعه متن کامل مقاله در ادامه مطلب را به شما پیشنهاد می کنم


همانطور که قبلا گفته شد ، عروسک و اسباب بازی ، تنها یک سرگرم کننده  کودک نیست بلکه وسیله ایست برای شکل دهی و انتقال عقاید و فرهنگ به کودک.

کمپانی متل ، سازنده باربی هم از این قاعده استثنا نبوده و نیست ؛ برای مثال ، این کمپانی برای ترویج و تبلیغ فساد در کودکان ، عروسک کِن را وارد بازار کرد. کن پسری بود تقریبا شبیه باربی و خصوصیات همان عروسک را داشت. این دو عروسک یعنی باربی و کن برای مدت زیادی باهم دوست بودند و ازدواج نکردند! ( دقیقا با این روش ، رواج دوستی با جنس مخالف قبل ازدواج را آموزش دادند و همین عامل باعث شد که دوستیهای جنس مخالفی ، بیشتر شود و همچنین افزایش تولد نوزادان نامشروع و یا سقط جنین مخصوصا در کشورهای غربی رو به افزایش گذاشت)

دولت مردان غربی که وخیم بودن اوضاع را دیدند ، باز از جادوی باربی کمک گرفتن و پس از مدتها دوستی باربی و کن ، سرانجام این دو عرسک با هم ازدواج کردند!

 

باربی یعنی اعتیاد!

 

دختری که عروسک باربی را مهمان خانه و تنهایی خویش میکند ، به مرور زمان و به ناچار مشتاق خریدن دیگر وسایل باربی و یا وسایل مورد نیاز خود با آرم باربی میشود! این علاوه بر اشتیاق بیشتر کودک به باربی ، باعث اعتیاد و تمایل بیشتر برای جمع آوری کلکسیون باربی میشود ؛ این درست مانند زمانی بود که در چین تریاک رایگان پخش میکردند که برخلاف این که فکر میکنیم ضرر بود ، درست بالعکس همه مردم را معتاد به خود میکردند و سرمایه ای بود که به جیب سودجویان وارد میشد!

باربی هم به همین شکل کودکان ما را وابسته و محتاج به خود کرده است و هر روز با یک وسیله جدید با آرم باربی ، سودهای کلانی را به جیب خود میزند!

 

باربی و جامعه

 

متاسفانه افکاری که در پشت باربی پنهان شده است آنقدر قویست که فقط کودکان را مجذوب خود نکرده ، بلکه بزرگترها و حتی مادران و پدران کودکان را به سمت خود کشیده است ، برای اثبات مدعای خود نظر شما را به موارد و مشاهدات زیر جلب میکنم و رد و قبول این نظر را به عهده خودتان میگذارم

 

! در تهران بیشتر از 30 سالن بدنسازی مخصوص بانوان وجود دارد که با نام باربی مشغول به فعالیت هستند و عمده کسانی که ثبت نام کردند دختران بالای 18 سال بوده اند که درخواست حرکات ورزشی به سبک باربی را داشته اند ، برای رسیدن به فرم و اندام باربی!

 

! بیشترین عمل زیبایی بینی مربوط میشود به مدل عروسکی که در حال حاضر به مدل باربی معروف است

 

! آرایش باربی که مد روز خیابانهای ایران است و مشتری فراوانی دارد!

 

! مدل لباسهای باربی که خوشبختانه فقط در عروسیها و مهمانیها مشاهده میشود و الحمدلله وارد خیابانها نشده است ( البته گهگاه مشاهده میشود ولی به ندرت وجود دارد)

 

! نامیدن فرزندان دختر به نام باربی که اداره ثبت احوال مانع این نامگذاری شناسنامه ای شده است ولی با گزارشی که داده شده بود از یکی از ثبت احوالهای شهر مشهد مراجعه کننده برای ثبت نام باربی قابل ملاحظه است!

 

! فراوان شدن رنگ موی بور که مختص باربی است و رنگهای کاهویی و سفید مایل به خاکستری!

 

! عوض شدن ذائقه مردان ایرانی که در این باره بیشتر بحث خواهیم کرد

 

! تمایل پسرهای جوان برای رنگ گردن موی خود به طلایی و لاغر و استخوانی بودن!

 

! استفاده از لنزهای رنگی (هم پسر و هم دختر) برای داشتن چشمهای رنگی

 

! تمایل مردم و جامعه به بازیگران و هنر پیشه های چشم رنگی سینما و تلویزیون

 

! استفاده بسیار زیاد و شدید از رنگ صورتی در خانمهای متاهل و حتی مادران !

 

!افزایش درخواست سزارین برای بهم نخوردن اندام لاغر و باربی وار زنان حامله!

 

! استفاده بیشتر از شیر خشک به جای شیر مادر دادن به نوزاد به دلیل بهم نخوردن فرم سینه و اندام باربی نشان!

 

و هزاران مورد دیگر که در اینجا مجالی برای بحث کردن در مورد آنها نیست...

 

عوض شدن ذائقه مردان و زنان ایرانی!

 

ایران سرزمینی کهن و با قدمت است که دارای فرهنگی غنی ، اصیل و با ریشه است!

ایرانیان افرادی بسیار باهوش ، خوش قلب ، با ایمان و بسیار زیبا بودند و هنوز هم اگر اصالت خود را فراموش نکنند سرآمد جهانیان هستند و خواهند بود اما...

ایرانیان از دوران باستان که زمان حکومت هخامنش و حتی قبل تر از آن بود تا حدود 20 سال قبل همیشه زیبایی زنان را در چیزهایی میدیدند که اغلب زنان نژادها و قومهای دیگر غیر ایرانی فاقد آن بودند.

مثلا مرد ایرانی عاشق و شیفته زنی بود که دارای گیسوانی بلند و پرپشت ، پیچ و تاب خورده و موجدار با رنگی مشکی و یا تیره ، چشمانی درشت و فراخ که عنبیه آن مشکی و یا تیره باشد که دارای گیسوانی بلند و پرپشت ، پیچ و تاب خورده و موجدار با رنگی مشکی و یا تیره ، چشمانی درشت و فراخ که عنبیه آن مشکی و یا تیره باشد، ایروانی پر و کمانی و تیره ، صورتی کشیده و پر گوشت و مقداری گرد با پوستی سفید و تا حدودی مایل به سبزه که رنگ نباخته باشد ، بینی کشیده و صاف  ، دهانی کوچک و البته لبانی پر گوشت ، گردنی متناسب و نه دراز، سینه هایی برجسته ، ساق پای گوشت آلود و کمری باریک و اندامی برجسته و...

این طرز فکر و سلیقه مرد ایرانی را میتوان از اشعار شاعران قدیم و حتی معاصر ، از داستانهای قدیمی مانند لیلی مجنون یا داستانهای شاهنامه ، قصه های قدیمی ، نقاشیها و عکسهای قدیمی و حتی فیلمهای ایرانی قبل از انقلاب و اوایل انقلاب تا دهه 60 و اواسط 70 شمسی ملاحظه و مشاهده کرد.

 

شعری از شاهنامه:

پس پرده اندر یکی ماه روی                                          چو خورشید تابان پر از رنگ و بوی

دو ابرو کمان و دو گیسو کمند                                        به بالا به کردار سرو بلند

 

شعری از لیلی مجنون نظامی:

زلفش چو شبی  رخش چو باغی                                     یا مشعله ای به چنگ زاغی

در هر دلی از هواش میلی                                            گیسوش چو لیل و نام لیلی

 

و بسیار اشعار دیگری هستند که جلوه های یک زن زیبای ایرانی پسند را نشان میدهد.

برویم سراغ مردهای ایرانی که مورد پسند زنان بودند :

مردانی چهار شانه ، ابروانی پر و تیره ، موهایی تیره و مرتب ، بینی کشیده و بلند ، چشمانی نافذ و مهربان و البته پر از غیرت و جذبه مردانگی ، پوستی بینابین روشن و سبزه ، لب و دهانی باریک و البته ریشی انبوه و مرتب که بر روی صورت موج میزند، دستانی محکم و گوشتی ، بازوانی قوی و پر ، پاهای گوشتی و قوی ، سینه ای فراخ و مملو از مو ، مقداری شکم (زنان قدیم و حتی اغلب زنان امروز از مرد لاغر بیزارند) ، و علاقه شدید به موی بدن مرد داشتند به حدی که مرد بی مو را مرد کامل نمیدانسته و آن را کوسج یا همان کوسه امروزی مینامیدند که یک کمبود و زشتی برای مرد به حساب می آمد

 

البته توجه داشته باشید که تمام این خصوصیات در یک مرد و یا یک زن جمع نمیشود ولی اغلبا  و نژادا مردمان ایرانی به این شکل بودند و علایقشان هم به همین نحو بوده است.

 

اما اکنون...

تبلیغات گسترده غرب از طریق ماهواره ، فیلم ، اینترنت و همین عروسک چند وجبی ، باعث شده است که نژادها و قومهای گوناگون مزاجشان تغییر کند و ذائقه دیگری داشته باشند که ما فقط درباره ایران بحث میکنیم.

مردان ما تحت تربیتهای شدید باربی ، به زنانی علاقه مند میشوند که شکننده مانند باربی باشند ، موهای بور ، چشمان رنگی ، بینی برگشته و سر بالا ، ابروانی مانند نخ و طلایی رنگ و پاهایی ظریف و لاغر و رانهایی که همانند ساق پا لاغر باشد... و زنان هم چون ذاتا علاقه به جذب مرد دارند دوست دارند که خود را به سلیقه مردان امروزی در آورند!

مردان و پسران جامعه امروزی ، از نظر ظاهر هم تغییر کرده اند!

مردان ایرانی که در دنیا به چشمانی روشن و موهایی تیره معروف بودند ، اکنون با رنگ کردن موهای خود به رنگهایی که دختران به آن رغبت دارند به گونه ای خود را همانند (کن) دوست پسر باربی میکنند، مردانی که ابهت و چهار شانگی آنها لرزه بر اندام دشمنان ایران می انداخت ، هم اکنون با بدنهایی لاغر و شکمهایی فرو رفته همانند قحطی زدگان آفریقایی در خیابانها جولان میدهند ؛ مردانی که بینیهای مردانه و کشیده خود را به تیغ میسپارند تا همانند باربی شود ! آیا یک بینی کوچک و برگشته بر صورت مرد همانند کودکی نیست که پشت فرمان یک ماشین شاسی بلند نشسته و رانندگی میکند!!!؟

مردانی که ابروان پر و کشیده انها دل هر زنی را میبرد ، اکنون با ابروهایی نخ وار و برداشته شده خود را شبیه به زنان و بهتر بگویم به الگوی خود یعنی (کن) میکنند!

مردانی که صدای انها رگهایی از مردانگی داشت الان با عشوه گری و نازک صدایی همانند زنان عشوه گری میکنند! مردانی که ریش آنها به منزله سر آنها بود اکنون به جای داشتن ریش بر صورت سرخاب سفیداب میمالند تا نازتر شوند! مردانی که موی بدن آنها ابهت مردانگیشان را در بر داشت و مرد بدون مو را همانند یک افلیج میدانستند ، هم اکنون با از بین بردن دائمی موهای بدنشان ، خود را شبیه به زنها میکنند و البته حق دارند ! چرا ؟ چون ( کن ) دوست پسر باربی هم اندام و بدن و پوستی زنانه دارد!

 

آیا ما در حال حاضر عروسکهای خیمه شب بازی نیستیم که به دست بیگانگان بازی داده میشویم؟

 

میدانید که حتی مزاج ما را نیز عوض کردند!

دیگر قرمه سبزی ، خورش قیمه ، چلو کباب و فسنجان جای خود را به پیتزا ، همبرگر و فست فود داده است!

آیا وقت آن نیست که هم خود و هم خانواده و هم کودکان خود را از این خودباختگی نجات دهیم؟!
برچسب ها: باربی و کن، دوست پسر باربی، کن دوست پسر باربی، عروسک کن، دوستی باربی، کن عروسکی مو طلایی، آثار مخرب باربی و کن، تغییر ذائقه مردان ایرانی، تغییر ذائقه زنان ایرانی، مردان این نوع زنان را دوست دارند، زنان این مردان را دوست دارند، ایرانیان باستان، توصیف مرد و زن زیبا، قوم آریایی، ایرانیان کهن، تاریخ غنی ایران زمین، باربی و ایران ما، تاثیرات باربی در ایران، ازدواج باربی و کن، باربی استاد مسائل جنسی، تولد نوزادان نامشروع، رابطه جنسی نامشروع، آموزش دوست یابی، باربی ویران کننده، باربی و روابط جنسی، باربی و سکس، کن و باربی، کن معشوقه باربی، عوض شدن ظاهر مردان، تغییرات در زنان، باربی نابود کننده، افکار پشت ظاهر باربی، باربی مبلغ عقاید غربی، اعتقادات جنسی غرب، آرایش و مدل موی وردان و زنان امروزی، آرایش باربی، باشگاه بدنسازی و زیبایی باربی، بینی مدل باربی، رنگ صورتی باربی، ترس از زایمان، سزارین برای فرم اندام، استفاده از شیر خشک، تاثیرات باربی روی مادران، علاقه به چشمهای رنگی، اندامی لاغر و باربی، مردان زن نما، سوء هاضمه در زنان، مشکلات باربی در جامعه، کلیه وسایل باربی، آرم باربی، باربی مادر دختران،

نوشته شده در یکشنبه 22 مرداد 1391 توسط شهرزاد
مقام معظم رهبری

موضوعات
نویسندگان
آمار سایت
Blog Skin
شبکه اجتماعی فارسی کلوب | Buy Mobile Traffic | سایت سوالات